god natt

även om jag trodde att dagen skulle bli sämre efter några timmar så blev den inte det, det var verkligen som allt gick som jag ville. Så himla skönt! Förstår inte riktigt varför men ja, glad är jag !

Fick skjuts till sollentuna idag från min praktik av Shoppe, och bara det var gult värt!

Nu är man som sagt hundvakt och som tack för det fick jag cirka 1 kg godis! Så nu har man ju till helgen i alla fall! Eller som pappa sa.. jaa det här lär ju räcka till kl 10 ikväll ;) men believe it or not, jag har bara ätit några få! Det är jättegott! Tack min söta syrra och Robban :)!


Nu ska jag fortsätta att kolla på 5  och mysa med hunden som ligger i min säng med täcket på och tror att hon fryser ihjäl.. knäpp hund det där!  ;)

puss på er!


Kommentarer
Postat av: anna

hur går det med saga? Ja, lite knäpp är hon allt. Tusen tack för att du passar henne!!!! Puss

2009-04-04 @ 09:59:39
URL: http://krondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0