sjuk dag!

Hej allesammans! 
Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har som sagt inte haft någon data.. Men nu är jag fit for fight igen!

Dagen är sjuk, sjuk på ett bra sätt! 
När jag kom till praktiken så meddelar min handledare att jag kan vara ledig imorgon! Det första man tänker på är SOVMORGON! ;)
Sen så ringer jag några samtal, tanten i luren brukar alltid vara sur och gring men idag var hon hur trevlig som helst!
Sen så ringer telefonen igen och då är det någon kille ifrån SATS som har meddelat att min syrra har skrivit upp mig på någon lista så jag ska få träna på SATS någon dag, känns som en liten pik men jag vet inte ;) och nu tänker man YES GRATIS TRÄNING! haha! det tackar man ju inte nej till!

Sen så ja, dagen idag är helt underbar! 

nu ska jag gå och käka min goda maat! 

Juste! jag tycker lite synd om mamma! :( hon har något fel på foten så hon går som en tant :( äsch, vad säger man - efter regn kommer solsken!!



puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0