Fredag!

Hej allesammans!

Idag är det fredag- veckans bästa dag!

Sitter i skolan för tillfället och har hål. Måste göra klart min tidning i texten!! Känner lite panik inför den då jag måste fylla ut sidorna med någonting som jag inte vet.. hm.. aja, önska mig lycka till!

Efter skolan kommer jag ha det väldigt bråttom!!
Ska träffa jennifer för att få pengar, blir hämtad av adde och sen ska vi ned till centrum, måste hem och äta fixa mig och så innan kl 20! 
Kommer jag hinna? :O

Men jag får se om jag hinner skriva ett inlägg senare på dagen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: taaack :D får se om ja orkar ha dom ikväll :)

2009-01-23 @ 14:04:54
URL: http://emeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0