god kväll!

Äntligen är projektrapporten klar ! Slet som ett djur för att få fram dessa tre sidor. Det var inte bara tre sidor utan det skulle vara bra formulerat och som de säger " hellre kvalite än kvanitet".. så fick väl bli det då!  ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Gått i skolan först till halv två, sen satte jag mig och fika med Amanda och Frida och pratade om livet. Mysigt!

Efter det åkte jag hem och sov, haha! Jag är så sjukt trött nu för tiden! Kan det bero på vädret ?

Sov till sju kanske och sen åt jag världen godaste mat! Min mamma är så himla bra på att laga mat !!

Ikväll så har jag bara kollat på tv, tagit världens dusch och gjort massa tjejsaker! Ni vet - fixat naglarna etc ! Så nu känner jag mig fräsch! :)

Just nu går det världens bästa film på 6 an, Into the blue! Den är så himla bra! Har sett den tusen gånger!

Längtar till fredag också! Jag och tjejerna ska kanske in till Seven, en ny öppnad klubb vid kungsgatan (?)
 Mysigt ska det bli! Bara ta några glas vin och ha roligt!

Nu är det dags för sängen  så god natt gott folk!

Slänger in en bild från förra helgen också!




jag och världens bästa manda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0