Idag

Idag har jag ledigt ifrån skolan!

Det är egentligen väldigt skönt men jag känner att jag har tusen saker att göra men orkar inte göra dom..

Det jag har att göra är :
- Histora frågor ( tusen stycken)
- Plugga på historia provet
- göra en text till Text B- ska vara klara på lördag ( har öppet hus i skolan)
- Måste ta bilder till tidningen
- Projektrapporten
- Ringa en reklambyrå

Ja listan är lång..

Men idag har jag tagit en lång sovmorgon, tagit det lungt och fixat ordning mig och åkt till min högstadieskola för att ta bilder. Så en sak på listan är i alla fall klar!

Sen har jag bara varit hemma och städat lite, handlat till pappa, pratat med massa vänner.

Det hände en tragisk sak i Väsby inatt.. En man i 30 års åldern blev skjuten till döds vid Magget (en bar). Jag gick förbi där idag, blod överallt och ljus som lös.. Usch så hemskt det var!

aja, hoppas alla mår bra!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0