lördag

Hej hopp!

Ikväll är jag hemma, kände att det kanske var lite behövligt! Att bara vara hemma, käka lite chips och dipp träffa familjen och bara ta det lugnt. Jag tog en promenix med sara och slicco också! mysigt! Men sen så blev det så kallt så vi gick till donken och käka upp oss! Jag kommer ju bli en tjockis.. haha illa det här! När ska man ta sig i kragen och börja träna och äta rätt..?!


Igår var vi iaf ute på krogen!
Det var jag, emelie, sara, nicco, Chrille, Freij, Frida och Christer ( förlåt om jag har glömt någon..) Först var vi hemma hos Freij sen så drog vi till K-15 och sen drog vi till Bar Bar. Jag tyckte allt var jättelyckat och roligt tills kvällen..men men.. hoppas det löser sig!

nu blir det nog sängen! Så god natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Emelie

kicki va har hänt me uppdateringen?

2009-02-08 @ 23:44:54
URL: http://emeth.blogg.se/
Postat av: Emelie

du e utmanad i min blogg kixie

2009-02-09 @ 17:54:34
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0