tisdag

helluu

sitter här och försöker göra min projektrapport.. går väl sådär.. känner ingen ork alls, längtar bara till studenten nu!
Men det som stärker mig är att det bara är 5 veckor kvar i skolan sen aldrig mer! fatta FEM VECKOR!! det är ingenting!
Tänk förut då man sa " nu har jag bara 5 år kvar i skolan" Nu är det FEM VECKOR!
Helt sjukt ju..

aja, känner att bloggandet inte riktigt är min grej.. men jag ger inte upp! Sara och jag har ju som sagt var en tävling.. hmm.. haha

juste! Jag shoppade lite igår med Milla!
En jätte söt kjol som går upp vid midjan sen en ganska cool t-shirt!



så ser den ut.. kanske världens bästa bild men äsch! vad gör det!? hih

nu måste jag fortsätta!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0