tisdagkväll och mascaraproblem.. hm..

god kväll!
Nu äntligen är mitt historia arbete klart och halva projektrapporten klar! Har skrivit ca 2 sidor på det så en kvar! Men det fixar vi! ;)

En sak som jag alltid har funderat över.. Jag har ett problem gällande mascara! Det spelar ingen roll om den är ny eller gammal.. men min mascara ramlar alltid ned så den ligger runt ögonen, jätteirreternade! Det är inte heller så att jag kliar mig eller något sådan..

Någon som vet vad det kan bero på?
Kan det vara mina ögonfransar som spökar? 
Det är ett mysterium!

Jag bjuder på en bild för att ni ska förstå, men det syns inte så mycket..  haha!



Nej ni, nu ska jag dricka te och kolla klart på filmen LOSER som går på 6an!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0