En torsdag på praktiken

Jaha då var det dags igen.. Praktik praktik praktik..
Massa tjat om praktik känner jag. Men så är det när man inte har något och göra här..

Jag och Lykke fick en liten sovmorgon imorse och det kändes behövligt! Jag sov väldigt gott i natt och jag tror det nog var den första natten på länge som jag inte blev störd av något sms eller någon ringde! Haha väldigt skönt! Men lite tråkigt också om jag ska vara ärlig. 

Idag ska jag väl inte göra så mycket, sitta här på praktiken och räkna ned timmarna som vanligt, sen hem och träffa amanda och sen ja.. sen vet jag inte :) 

Har inte så mycket att skriva sååå

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mickan

hahaha ursäkta men ja ja va lite onykter kanske :P (A)

2009-03-19 @ 11:19:02
URL: http://lineamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0