God natt

Nu har jag precis kommit hem. Jag var precis i viby på Vcafe.. Första gången och mina tankar om det var väl.. Roligt människor men kaaanske lite för mycket fjortisar för min smak.. Eller fjortisar och fjortisar.. Yngre människor än mig själv och jag kände mig väldigt vuxen.. men det var trevligt som sagt var!

Det var väldigt  kallt att åka hem ! Dog nästan men som tur så har jag så snabba ben och sprang nästan hem :) !

Imorgon är det en ny dag på praktiken och ja.. kul för övrigt.. eller inte..!


Puss på er och god natt!



Jag vet inte hur jag ska bete mig mot dig, ena sekunden hatar jag dig, andra sekunden har jag skit roligt och tycker om dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0