hej hallå och god dag!

sitter på.. ja ni vet praktiken!

Idag har vi fått göra lite mer i alla fall.. Nu på en timme har vi fått korrektur läsa 3 texter och sen fick jag ett erbjudande om att gå på en föreläsning med hundcoachen Fredrik Steen som har ett program på Tv4+. Jag ska förhoppningsvis ha en intervju med honom också lite senare men jag tänkte att om jag går på föreläsningen innan så kan det vara en bra grund!?

Bra tänkt va?! :)

Snart är det dags för lunch och då ska jag och Lykke bege oss mot pizzerian! Mums! Jag är sjukt hungrig! 

Idag händer det väl inte så speciellt mycket tror jag, efter praktiken ska jag träffa Amanda för att göra ett litet uppdrag, sen så ska jag hem och fixa mig. 

Mamma- jag vet inte om jag äter hemma idag! Kanske ska äta hos Fridas kompis! :) 

Efter det så ska jag, frida, amanda och några till bege oss till stinsvillan.. haha!
Känner att det är vårt nya häng, känns lite pinsamt att vara där varje helg, men men vad ska man göra ?! :) 

Nu ska jag tjata lite på Lykke, för nu kurrar min mage! Hoppas alla har en trevlig lunch!

Hörs!


Hoppas det blir som vi vill nu bara...
 

Kommentarer
Postat av: mamma

snygging där ! du kommer att göra succe´på Stinsvillan ikväll !!!!! Kanske pappa ska komma dit med hagelbössan.........

2009-03-20 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0