hemgång snart?

Ja ni, nu är klockan tio över ett och jag vill gå hem. Idag har vi bara fått korrektur läsa texter.. 4 st.. Det är allt, det har vi gjort på cirka 5 timmar. Känns som man lika gärna kan komma hit vid tolv och gå hem vid ett. 

Idag har jag suttit och tänkt lite på hur länge det är kvar tills mina föräldrar åker, och idag är det bara 3 veckor kvar... 3 VECKOR?! SKOJJAR DOM!? Det är ju hur länge som helst! Men men, vad är det man säger, Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.. Eller?!


Det ska iaf bli väldigt skönt att dom åker, inget illa menat meen det ska det!


Hoppas jag får gå hem snart.. 


Kommentarer
Postat av: mamma

hmmm......vad då tre veckor innan vi åker ??!! Vad ska hända ???

puss,mams

2009-03-20 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0