My name is Hildur!

Idag är det äntligen fredag och idag är man väldigt trött! haha..

Gårdagen spenderades på Harry´s som hade banditfest, det var väldans trevligt! :) 

Sitter på praktiken alldeles själv nu, Gunnar försvann på ett ärende, men det är väl skönt att vara ensam också! haha :) 
Idag har jag fått göra två annonser till olika utsällningar! weeyy! någonting att göra! woho! haha Nej, nu ska vi inte vara sånna! Men det är skönt att vara här och snart blir det väl hemgång och sen kommer amanda förbi och då ska vi röka lite vattenpipa och mysa! :)

Nu är det lunch, puss på er!

ja juste! Angående rubriken! Haha, jag gjorde ett quiz på facebook som heter " vad är ditt riktiga kvinnonamn?" och mitt namn blev Hildur! Det tyckte jag var roligt !  :D

Kommentarer
Postat av: nicolina

du måste länka till mig din skit ;)

2009-03-29 @ 23:05:47
URL: http://nicolinabaute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0