onsdagkväll

ja du, den här dagen var väldigt bra! Solen sken och jag var glad!
Efter jobbet åkte jag inte till människan.. jag åkte hem istället och hatade livet, åt upp mig lite och sen gick jag ut och träffa amanda för att få ut lite aggresioner..  Tack babe för att du finns där! Kvällen blev lite bättre iallafall eftersom jag vann ganska mycket pengar! WOHO! Det behövs kan man säga!

meen kvällen sög ändå för att ska till Rock Bash ikväll och jag har inte någon biljett och det finns ingen att köpa :(
Så jag hatar livet! Men jag hoppas att ni alla kommer få roligt och ni får hålla er i skinnet! haha ;)

Får se vad vi ska göra ikväll.. KANSKE drar till V café eller så är jag bara hemma och tänker på alla som har roligt!

Aja, nu måste jag plugga lite arbetsmiljö

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0