praktik

Hej !

ledsen för en vääldigt dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft lust eller ork att skriva!

Men nu när jag sitter här på min praktikplats så tänkte jag att jag kanske ska ta och göra ett försök..

Ja, min praktikplats då.. Jag praktiserar på en tidning som heter brukshunden som ligger i farsta. Det är väl.. kul eller nåt.. jag får inte göra så mycket, sitter mest och längtar till lunchen och räknar ned timmarna till tåget går hem. 

Jag ska vara här i 11 veckor, en vecka har gått och det känns som en evighet om jag ska vara ärlig. Jag vet inte riktigt om jag kommer att stå ut, jag hoppas det men annars måste jag byta praktik.

I alla fall, idag då.. jag och Lykke kom hit vid 9 tiden och som vanligt var vi här först.. Min arbetsgivare kom inte förens en halvtimme senare. Man kan ju tycka att det är bra att komma i tid och visa att man är engagerad men det är faktiskt inte så kul att sitta här i tysthet och gå in på allas bloggar, sitta på facebook och titta i sin hotmail. Sen så när han väl har kommit hit så sitter vi här i vår ensamhet lite till och väntar på en uppgift som vi aldrig får.. 
Sen var det iaf lunch och det är för oss som dagens höjdpunkt!! Efter lunchen satte vi oss ned och sen efter en timme så gick vi och fika. Mysigt!

Så nu sitter vi här och lyssnar på hans hem till gården musik och ska snart ta tåget hem..! Jag säger bara YES!

Men imorgon är det en ny dag..

Efter praktiken ska jag träffa en viss person, sen ska han iväg och jobba och sen så ska jag väl hem och plugga lite arbetsmiljö! Känner bara att jag måste typ få MVG på den där kursen.. Har inte fått ett enda MVG detta år så jag känner att det är dags!!

Aja, vi hörs sen gott folk! Nu ska jag sätta mig på facebook igen för 500 gången idag.. 

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0