söndag

Idag är det en skön dag. Vakna runt elva tiden, låg kvar i sängen en stund och snacka lite i telefon och sen gick jag upp, åt frukost i min egna takt, börja städa lite och plugga och nu sitter man här i sängen. Väntar på att farfar och Gulli ska komma så vi kan äta mammas nybakade äppelpaj med litervis vaniljsås! MUMS!

Igår var det mysigt också! Först kom min brorsa med hans lilla Jack, åh han är så söt!!
När dom gick så fixa jag bara iordning mig lite sen så drog jag till Norrviken med Amanda och träffade Frida och hennes lilla Erik (?). Alltså har denna dagen bestått av att vara barnvakt.. alltid trevligt!

Sen åkte jag och amanda hem till henne för att sen åka till Il poste! Gud vad trevligt och gott det var! Sedan fick jag skynda mig lite för jag skulle träffa Nicco. Så vid 8 tiden träffade jag henne vid Rimi för att köpa lite ostbågar och gott. Sen kollade vi lite på allt möjligt, Robinson, Supersugen, jag vet vad du gjort förra lördagen och till sist American Pie 2. Den filmen är alltid lika bra! haha

Idag ska jag städa lite till tror jag, sen måste jag plugga och aa.. sen får man väl så om mr. hör av sig.. haha
aja, nu måste jag fortsätta!

JA ! Juste, igår när jag var hos nicco, visade hon mig ett jätteroligt program på datan, picasa3 heter det. Man kan göra massa olika saker med olika bilder tack vare det programmet...
Jag tänkte visa ett litet collage som jag gjorde på cirka 10 minuter, ja jag är inte hi-tech än så.. Här kommer det i alla fall :)

Detta är iaf min brorson i somras..



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ååå, lille plutt... :0) Sööööt!!! Kul å läsa va som händer! Fortsätt vettja! Och du får gärna lägga in nya bilder på hela familjen, snääälla :) Så jag inte glömmer hur ni ser ut, haha! Älskar dig! Puss puss

2009-03-24 @ 09:04:22
URL: http://litenyfiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0